Janne Tikkaoja Mestiksen markkinointipäälliköksi

5.8.2019
Tämä uutinen on tuotu Mestiksen vanhoilta sivuilta, ja siksi linkit, kuvat ja asettelu saattavat toimia väärin.

Janne Tikkaoja on nimitetty Mestiksen uudeksi markkinointipäälliköksi. Markkinointipäällikön toimenkuvaan kuuluu erilaisten sisältöjen tuotanto Mestiksen kanaviin ja kokonaisvaltaisesta markkinointiviestinnästä, mediasuhteista sekä tapahtumien organisoinnista vastaaminen.

 

 

Tikkaoja toimi vuosina 2011–2017 Kiekko-Vantaan viestintä- ja tiedotustehtävissä ja viime kaudella hän hoiti TUTO Hockeyn viestintäpäällikön tehtäviä.  Lisäksi Tikkaoja on työskennellyt muun muassa MTV:n jääkiekkotoimituksessa, Helsingin Jokereissa sekä Moskito Sportilla. Kaudella 2016-2017 hänet palkittiin Mestiksen kauden mediavastaavana. Urheiluviestinnän lisäksi Tikkaojalla on kokemusta myös viestintätoimistotyöstä.

 

- Vuosien saatossa Mestis on noussut itselleni ehdottomasti tärkeimmäksi urheilusarjaksi ja tartun tehtävään äärimmäisen motivoituneena ja innokkaana. Aiempien vuosien kokemukseni Mestiksestä sarjana antaa varmasti tukevan pohjan Mestiksen viestinnän- ja markkinoinnin kehittämiselle. Minulle on tärkeää myös rakentaa vielä entistäkin paremmat suhteet joukkueiden omien viestintävastaavien kanssa, jotta voimme yhteistyössä viedä sarjan näkyvyyttä uudelle tasolle, Tikkaoja kertoo.

 

- Meillä on takana menestyksellinen kausi. Mestis on kasvava ja kehittyvä sarja, jonka yleisökeskiarvo nousi kuluneella kaudella ensimmäistä kertaa vuosiin, ja jonka julkikuva kehittyy jatkuvasti paremmaksi. Parhaimmillaan yksittäinen Facebook-julkaisumme tavoittaa lähes puoli miljoonaa ihmistä ja Twitterissä kuukausittainen kattavuutemme oli korkeimmillaan miljoonan käyttäjän luokkaa.

Mestiksen avoin markkinointipäällikön tehtävä tuotti laajalti kiinnostusta media-alan osaajissa. Jannen yhdeksi merkittäväksi eduksi oli luettavissa Mestiksen laaja-alainen tuntemus sekä aito intohimo sarjan kehittämistä kohtaanOn hienoa saada Jannen kaltainen media-alan moniosaaja mukaan jatkamaan Mestiksen kehittymistä. Tästä on hyvä jatkaa kohti alkavaa 20-vuotisjuhlakautta, kommentoi Mestiksen johtaja Olli Aro. 

 

 

Tikkaoja aloittaa markkinointipäällikön tehtävissä elokuun aikana.

 

Kuva: Tauvon Paikka

 


---
Published by: Mestis